نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا یوونتوس موفق به خرید نیمار و ایکاردی نشد ؟ توافقات شخصی صورت گرفته بود اما ...

چرا یوونتوس موفق به خرید نیمار و ایکاردی نشد ؟ توافقات شخصی صورت گرفته بود اما ...

یوونتوسی ها در تابستان امسال نام های زیادی را در لیست خرید خود قرار دادند و در این میان پاراتیچی و ندود بر روی چند نام تمرکز بیشتری داشتند و تصمیم به خرید این نفرات داشتند و هواداران یووه نیز در این میان امید زیادی برای خرید حداقل یک بازیکن اسمی در خط حمله ی خود را داشتند.

 

روزهای نقل و انتقالات به سرعت سپری شد و یوونتوس موفق به خرید بازیکن جدید نشد تا اینکه زمان نقل و انتقالات در ایتالیا به پایان رسید و یوونتوس با همان نفرات لیست نهایی خود را بست.

 

خبرنگار توتو در این رابطه نوشت:

 

یوونتوس نام های بزرگی چون ایکاردی، رومانیولی، نیمار را در لیست خرید خود جای داد و با انها نیز مذاکرات جدی را صورت دادند و حتی توافقات شفایی نیز صورت گرفت ولی یووه در نهایت نتوانست حتی یک نفر از آنها را خرید کند و دلیل اصلی این موضوع آن است که یوونتوس در فروش بازیکنان خود ناموفق بود و نتوانست مانژوکیچ، ایگوایین، امره جان، روگانی، دیبالا، متویدی را به فروش برساند تا از سود حاصل از فروش آنها دست به خرید جدیدی بزند.

 

مدیران یوونتوس تلاش زیادی برای فروش بازیکنان خود انجام دادند ولی در نهایت حتی یک نفر از آنها را نتوانستند به فروش برسانند و همین موضوع سبب شد تا یووه در خرید بازیکن جدید با مشکل رو به رو شود و هواداران یووه را در این میان نا امید کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: